Det slår slint för KD

KD gör idag ett vansinnigt utspel på Aftonbladet debatt. Vi måste tydligen tänka på dom stackars rollspelande, lajvande människorna. Dom är förtryckta av bl a barnteatern och såklart vänstern inom kultureliten. Jag vill passa på att gratulera alla mina spelnördar till vänner, ni tillhör numera verklighetens folk. Grattis! Ideologi är ingenting, populism är allt. Högern slår vilt åt alla håll, men inget verkar seriöst. Det är tydligen så man jobbar när man vill dölja sin egentliga agenda. Man kan ju inte annat än att tycka synd om KD, har dom några väljare alls kvar? Missförstå mig inte, jag spelar gärna brädspel på min fritid, men när jag går och röstar så finns det viktigare saker att tänka på.

/Lisa

Det här inlägget postades i Okategoriserad. Bokmärk permalänken.

Kommentera

